Milton

Milton har fått för sig att han hatar hundar. Skriker i högan sky bara för att Dixie går över golvet. Säger att hon är dum och att han inte vill ha någon hund för de är elaka och dumma allihopa och att man inte kan hälsa på någon för att ALLA har hund.

Har mina missankar vem som egentligen står för de åsikterna men jag orkar inte hålla på att bråka. Man måste ju tänka på att Milton hör och tar efter allt som man säger. Jag blir så ledsen och förbannad när Milton säger så. 

Han har ju aldrig varit förtjust i hundar men har ju accepterat Dixie och hundarna i vår närhet men nu så är det bara skrik och grin. Dixie får inte ens röra på sig här hemma för då börjar han skrika.  

Usch vad jobbigt....

 

Dixie ser alltid så deprimerad ut nu för tiden... Stackaren 

Jag och Milton hade ett långt samtal idag om Dixie och vad han säger för något och nu så tror jag att det ska gå bra att hon får gå runt i huset utan att han ska skrika. Funkar iaf för idag.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0