så jäkla skönt att röra på fläsket ;)

Har varit å träant nu på boxercisen, var skitkul ikväll och jag längtar redan till nästa gång men det är rent plågsamt att hålla uppe armarna och skriva just nu, undrar hur det är imorgon då när vi ska på vattengympan?? Död imorgon?

Tillbringade natten på lasarettet natten tills idag. Elliot var så hes igår och jag försökte få honom att börja hosta upp det som hördes i halsen men det blev ingenting och igårkväll så fick han så svårt att andas så till slut med order från sjukvårdsrådgivningen så åkte jag in till akuten med honom och de konstaterade att han hade infektion i luftrören och att han har fått förkylningsastma så nu är det massor av mediciner som gäller.

Han blev stampad och petat på och fick en massa mediciner igårkväll så han var helt slut stackarn. Vi kom hem halv 2 inatt och då vaknade han inte ens av att jag klädde av honom, tur att jag hade på honom pyjamasen redan.

Misstänker att Dixie förvärrar det hela också så jag har beställt tid för att allergitesta både Elliot och Milton för djur.

Nu så ska jag ta och sova och byta blöja på E för han stinker.. Usch..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0