Sittstrejk

Idag har jag varit så himla trött och har bara velat sova mig genom dagen men Fredrik och barnen har inte tillåtit mig göra det. Däremot så fick jag mig en liten ledig tid för mig själv och fara och handla lite mat å det var så skönt.

Jag har alltid varit en ensamvarg som gillar att sitta för mig själv och har sällan varit så mycket för att umgås med folk jämt så att ha barn är en STOR omställning för mig för jag är aldrig ensam och jag får aldrig vara ifred och det kan jag bli riktigt tokig på ibland.

Fredrik förstod nog det idag så jag har fått varit ifred uppe och städat sovrummet och så har jag suttit och läst i nästan 2 timmar.

Läste ut min deckare härom natten (Flashpoint hette den) och nu läser jag en som heter Blodsarv av Denise Minna. Den började inte så bra men den har tagit sig nu i mitten och jag läser som bara den.




Det var en av böckerna som jag fick i julklapp.

Den handlar om en tjej i Irland som vill bli journalist och hamnar mitt i en mordhistoria där en liten pojke blivit mördad. Polisen har tagit fast 2 misstänkta som alla tycker är de självklara mördarna men hon tycker att det är något som inte stämmer och börjar själv nysta i historien.

Den är spännande =)

Igår så gjorde vi inte mycket, mamma, pappa och mormor var hit och firade Elliot och han fick jättefin present. Ambulansen från musses klubbhusserien. Han fick även brandbilen i julklapp av mor och far.
   

Milton fick en present han med. Kalle och lilla bilen.

Även svärisarna var hit och firade lilleman och han fick leksaker och en bok av dem.

I fredags så vågade Lasse och Lilian trotsa kylan och fara hit fira Elliot. Av dem så fick han ett pussel och även Milton fick ett pussel i form av en hund. Fredrik fick en chockladask som jag nästan har ätit upp allt i =/


Som ni märker så bloggas det inte lika mycket då karln är hemma, han tycker inte om då jag sätter mig vid datorn för jag blir tydligen osocial men nu så ska han gå och sova så då satte jag mig en stund.

Ska se tv nu så god natt god natt.....
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0