Tacka vet jag snabbtorkande färg

Målade första lagret i förmiddags och andra på eftermiddagen och 2 timmar senare så var hyllan torr och redo att sättas upp.

Hade hjälp av Milton med uppsättningen och utplaceringen av gubbar och bilar.



Jag fattar inte varför det ser ut som det snöar inne men så blir det ofta d jag tar kort i E:s rum. Låtsades att det var städat där inne också, i verkligheten så ligger högen med grejer utanför bild. =)



Alla hans små bilar och barbafigurer fick plats i hyllan. Katterna är ett pussel från indiska.



Närbild på figurerna.



Scaniatutten måste ju givevis få en plats den också.


Pratade med Therese i telefon i morse och vi pratade om bilföreningen som ska startas här i Junsele och vi satt och spånade på vad vi skulle kunna göra för logga till den.

Efter att vi slutat prata så kunde ja inte sluta tänka på det så jag letade efter bilder på google till en bra logga och hittade då denna skönhet på en sida. 189 000 kr, tänk om man hade råd med det.



 

En Pontiac grand prix

 

Ritade ett förslag på en logga medans jag gjorde mat. Är väl inte så jättesnygg men den funkar väl, ska fråga Therese vad hon tycker. Fredrik tyckte att den var fint gjord men vi är ju gifta så då räknas det inte.

 



Är väl rätt så nöjd med bilen för att bara ha ritat den på 20 minuter eller något sånt men textning är inte min starkaste sida.

Ska rita några fler förslag också..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Dom där vita prickarna kallas för Orber, det är energier :) Om man har en rikigt bra kamera å om dom är jättesynliga kan man zooma in å se figurer i dom. :P

2010-01-27 @ 22:12:51
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0