Minisemester

Jag har gjort mycket roligt de senaste dagarna. I fredags så var jag till Åsele på tjejfest och fick träffa en massa nytt roligt folk. Jag hade jätteroligt men tyvär så var jag tvungen att fara hem så tidigt.

I lördags så jobbade jag på Ica mellan 9 och 16. Det var också roligt fast jag var hemskt trött på kvällen sen och inte på det bästa humöret då =(

I går, söndag så tog Fredrik oss på en liten minisemester och så fick Milton bestämma höger eller vänster i varje korsning vi kom till och så såg vi vart vi tog vägen. Jag tycker att det är så roligt.

Vi åkte över Ramsele, Borgvattnet, Hammarstrand, stannade i Långsele och åt pizza på Terrassen och så åkte vi hem. Det tog hela dagen men ungarna och jag hade då roligt.

 

Jättefin natur och en häftig tunnel (ja jag vet, jag har inte stora krav på underhållning) var det efter vägen. Tyvärr så ville inte min gamla kamera vara med..

 



Har även tittat på då pappa grävt avlopp =) Vilket spännande liv jag har =)

Jag har plockat fram alla grejerna och kläderna som ska vara till midsommar också och strykit allt. Letade reda på lite små killskjotror i Miltons garderob också som jag kan sälja. Jag kommer inte att ha på honom dem ändå, inte min smak..

Nä nu ska jag åka och köpa presenter, vi ska på 4 års kalas idag =)

Ha de

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Ser ut som tunneln mot hammarstrand?:)

2010-06-21 @ 13:01:12
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Önskar dig en trevlig midsommar! =)

2010-06-24 @ 21:55:38
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0