Möten

Midsummer meet...

Vi hade möte för 2 veckor sedan nere på Nipan för att mäta ut allt och rita upp hur vi ska placera allt.

Det är nu klart att det blir tivoli också och det känns verkligen jättekul. Nu gäller det bara att kunna spärra av allt...  Tack vare snälla sponsorer så kan vi nu hyra staket till det.









Stor plats för både bilar och tivoli =)





Vi har Sveriges snyggaste sutsikt från området =) Här blir det marknadsstånd...


Snälla Lilian passade barnen medans jag var på mötet. Tur att jag inte tog med dem, jag höll på att frysa ihjäl, jag hoppas att det blir bättre tills midsommar, annars måste man ha täckbyxorna med sig..



På en av loppisarna jag varit på så hittade jag de här två fina tavlorna för 50 kr för båda. Jag har tänkt att jag skulle skänka dem till den framtida klubblokalen om de nu vill ha dem =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0