Nu var det länge sedan

Det blir allt längre och längre mellan inläggen men det beror inte på att jag inte har något att skriva för det har jag, hur mycket som helst men jag och barnen emmigrerade till stugan denna vecka också så vi har varit utan både tv och internet.

Mycket har hänt under de här veckorna, många loppisar har besökts och så har vi har hunnit vara på nordic rock i Umeå (yeah!!!)

Men först loppisfynden. Det blev en hel del för mig...



Divesrse grejer, bonader, hushållspappershållare 3 kr, klänning 10 kr,  gardin 2 kr, gipsformar 8 stycken 20 kronor.



Fjällräven Kånkenväska för 10 kr, helt oanvänd, inte illa..



2 gardinlängder 40 kr. Jag har den gardinen fast i annan färg.

 



Tygerna 5 kr styck. 

 

5 kr för 10 stycken galgar. 

 

 

I umeå på noliahallarna så hittade jag äntligen min efterlängtade prylhylla. Tyvärr så kostade den 200 kronor och jag hade bara 100 kronor men den snälla farbrorn lät mig få den för det =) Jag är så glad


Nordic rock var skitkul!!

Syrran bokade in oss på världens mysigaste hotell.. Snyggaste hotellet jag varit på.



Lobbyn gick i lila och turkost... snyyyygt!!!!



Hallen, jag och syster gick och sa oooo aaaa titta dr och titta där hela tiden..

 



Sängen var som en dröm att sova i.. helt underbar..

 


Dusch som var mindre bra att duscha i, det blev vatten överallt..



Skid row, Riff raff ruff och Europe var suoerbra och vi hade det jättekul med Annika Malin och Daniel under kvällen också..

 



Skid row, de var bäst under kvällen.



Europe

 



Vi var självklart snygga ;) Jag kändes ganska malplacerad i mina röda jacka bland alla svarta läderjackor.


 

 

 

Jag har hunnit sy klart skötväskan som jag visade förut och fyllt den med bebiskläder modell mini. Nu kan jag ju säga att den var till min svägerska som de skulle ha babyshower för på lördagen då vi skulle till Umeå därav brådskan att få den klar.

 

Jag blev så himla nöjd med den, jag vill ha den själv..


Vad har jag mer hunnit med??


Jo.... Jag har hunnit köpa ett halsband från sinners ans saviours =)



Det är helt underbart!!! Love it! Gå in där och titta (och köp) ni blir säkert lika trollbundna som jag, jag vill köpa allt!!!

Har hunnit gjort så mycket mera också men jag måste sätta stopp någonstanns så det blir här.. Mer kommer...



              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0