Oj vad veckorna går fort

Denna veckan bara flög förbi. Jag har sytt klart kuddarna till Algot och Kimona och ska leverera dem idag då jag åker till Åsele.

Ska på tjejfest ikväll och det känns verkligen roligt =) Jag har tagit fram klänningen och allt :)

Denna vecka så har jag mest suttit och sytt på kuddarna medans barnen varit på dagis men vi gjorde även en liten utflykt i onsdags till Strömsund, vi tog med oss en fikakorg med saft bullar och mackor och så gick vi lite på byn där och kollade in röda korset och andra second hand affärer och så åkte vi till Dollarstore.

Hittade 1 liten klänning på röda korset.

Igår kom Fredrik hem... Yeah!!! Vi åkte tillsammans till dagis för att hämta barnen och de blev så glada =)

Javisst ja, jag var ju till stan (Sollefteå) i tisdags. Jag var till optikern och det visade sig att jag behöver nya glas i glasögonen vilket var en kostnad jag inte behövde just nu. Dyrt blev det men förhoppningsvis så kanske jag ser på nära håll framöver också. Jag har haft lite problem då jag sitter och syr, eller ganska stora problem för jag ser inte på nära håll så jag har fått gissa ganska mycket hur det ser ut och hur rakt jag sytt och det har lett till ganska mycket sprättande =(  Men nu ska jag få progressiva ?? glas alltså där det är starkare glas nertill så att man ser bättre på nära håll.



Eftersom jag även har solglasögon med styrka så blev det ett par nya solisar också, inte de på bilden men liknande med 60 talskänsla =)

Klicka för att visa Megabild! Nya hudfärgade STRUMPBYXOR m söm Pinup Rockabilly Retro

Idag så kom mina strumpbyxor som jag vunnit på tradera. Jag ska ha dem ikväll.. Tänkte verkligen bjuda på mig själv idag =) De finns att på tag i på miss Smith hemsida också.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0