Sytt sytt sytt

Fick mig ju en beställning på ett par kuddar (11 stycken) från en kursdeltagare och jag ahr varit så lat med att ta itu med detmen nu då vi varit i stugan så tog jag med symaskinen dot och så har jg gett mig på fan att jag ska bli klar till veckan.

Skulle nog ha blivit klar också om jag inte åkt på magförgiftning, det saktade ner mig något...



Jag har iaf sytt klart Algots kuddar och de ska nu få stoppning och sy igen den sista sidan på alla och så har jag nästan sytt ihop alla sidorna på Kimonas kuddar med. Barnen är på dagis imorgon (måndag) så då hade jag tänkt sitta och sy hela dagen lång..



Jag är väldigt nöjd med färgerna på Algots kuddar. Blått är flott..



Kimonas kuddar blir i rosa lila och gult. =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0