Åsele

Sitter i Åsele igen efter en hel veckas hemarbete och snörvlande..

Det är då med blandade känslor som jag sitter här.. Det är jätteroligt at träffa alla igen men min rygg och nacke mår verkligen inte bra av att vara här och sitta i de här stolarna..

Veckan hemma gjorde att jag fick vila ordentligt så min rygg började sakta att återhämta sig men efter 2 dagar här är den lika dålig igen.. Hållning hållning hållning är mitt mantra..

Har inte hänt mycket ändå... Var på möte i söndag med wild west cruisers. Vi gick igenom öltältsplacering och lördagens fest som vi funktionärer och kommitén ska ha tillsammans, Det ska bli så roligt och jag längtar verkligen.  Ja vi gick igenom en hel del till men det är kanske inte så intressant att lyssna på just nu. 

Vi har fått en säljare anmäld också, är så glad =) Nu är vi iaf 2 stycken som kommer att stå där. 



Hittade de här på tradera som jag vill ha... Jag skulle vilja ha ett par stycken att sälja också. 

Jag har bestämt mig för att ha en hög med paraplyer att sälja också ifall det blir regn på midsommar. Nu ska jag ta och leta reda på någon säljare för paraplyer för de måste ju givetvis vara i sann rockabillyanda =)

Jag stod hela söndagen innan mötet och klippte till klänningstyger och väskor så nu har jag en hel hög att sätta mig ner och sy ihop. Måste göra det snart..

Jag sydde klart den lilla lila prickiga klänningen i lördags också och den blev sååååå bra. Blev så nöjd med den. Den har jag sparat till lilla Tyra ;)   
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

tack för att du bsparar den =)

tänkte på att de har ju haft fina rocka billy paraplyn på dollar...

vet inte om du har sett mitt.

genomskilnigt (vet inte hur man stavar) med svarta prickar....=)

kram

2010-05-05 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0