Blir inte mycket bloggat..

Vi var hemma hela förra veckan, jag och barnen alltså. Jag han bara 3 mil på tisdagen efter att jag lämnat ungarna på dagis så sket Elliot ner fröken Maria.. Så det var bara att vända.

På fredagen fick de iaf vara på dagis för då hade vi avslutning på kursen i Åsele. Vi blev bjudna på mat på värdshuset och vi hade det riktigt trevligt tillsammans =)

Det känns faktist skönt att slippa åka till Åsele något mer men jag saknar redan allihopa =( Men förhoppningsvis så ska jag ta mig dit den 18 juni då jag blivit bjuden på tjejfest. Jag ska göra allt som står i min makt för att ta mig dit. Jag SKA dit!!!





Hittade en klocka och en lampa i röda huset hemma i Gulsele som passade perfekt i Mo.

Jag och barnen sov i Mo hela förra veckan, därför har det inte blivit så mycket bloggande just nu. 

Jag har ju inget internet. Jag har ju fortfarande mammas bärbara dator men det är inget internet på den.
Har den bara för att se på film på men jag ska väl lämna tillbaka den till helgen då vi ska till Lycksele.

Hade tänkt åka till Lycksele på onsdag eller torsdag denna vecka, det blir inget dagis för Elliot har fått ögoinflammation nu också.. (han är ju fasiken jämt sjuk) MEN så ringde jag till barnmottagningen och beklagade mig över Elliots hosta idag så han ska till doktorn på torsdag så Lycksele får vänta till torsdagkväll eller fredagmorgon.

Jag hade hoppats på att hinna med röda korset, puls och dollar store då jag kommer till Lycksele. =) Sedan på lördag bär det av med bästaste systeryster till hotellboende och Nordicrock i Umeå på lördag och söndag. Ska bli så jäkla kul. Var på boa i lördags och inhandlade lite dricka också =)




 

I lördags som var var jag och Therese til Ö-vik med Tim och Milton. Först och främst var vi där för att gå på paradisbadet med killarna men också för att hitta några kläder till mig att ha till helgen. Jag hittade INGET.

Däremot så köpte MIlton kläder för 600 kronor men han var i desperat behov av byxor. Varför är det jämt de snyggaste byxorna som går sönder och de fula håller för evigt???



Vi hade iaf kul på badet, jag fick shoppa och killarna sov som stockar hela vägen hem och hela natten. Lite otäckt tyckte de att det var att åka alla stora rutschbanorna men de överlever nog hehehe..


Nä nu blir det nog dåligt med bloggandet igen på ett par dagar. Fredrik är ute halva nätterna och håller på med veden så vi far nog till Mo igen. Jag är ju ändå inne på byn hela dagarna ändå så då kan jag ju lika gärna sova där också och spara en massa i dieselpengar..

Ska ju till stan på torsdag pust stånk och stön.. Känns inget roligt..  =(


Vill ju förresten passa på att gratta Mira som blivit storasyster till lille Silas =) Han är så jättesöt. Mamma Erika skriver sin blogg här.. GRATTIS!!!!!!!

Nä nu ska jag ut och hänga tvätten, det är ju så härligt nu att man kan hänga tvätten ute och gräsmattan är nästan helt grön. och bara på en vecka har träden fått löv också. Härligt härligt =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0