Designonline...

Jag fick en förfrågan idag av Idah V om jag kunde sy ett regnskydd till en barnvagn men hon ville ha i kamoflagetyg och det var det som var problemet. Finns inte att få tag i...

Vet inte om jag kan sy ett heller om jag får tag i tyget heller men jag lovade att kolla..

Sprang på dessa underbara tyger och vaxdykar på designonline när jag letade efter kamoflagetyget..

 

 

 

 

 

Brita av Sweden som jag tror detta tyget heter finns både som metervara vanlig textil och som metervara på vaxduk.. ÄLSKAR det!!!

 

 

 

 

 



ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR alla dessa tygerna, de flesta från Marimekko men med ett pris som börjar på 325 kr metern s är inte risken stor att jag köper mig några meter precis... =(

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0