Ellos

Min garderob är förvånandesvärt full men jag kani nte ha några av kläderna tyvärr =/ Jag hade väl hoppats på att behöva köpa nya kläder för att de var för stora men så är inte fallet.

Har inte mycket cash just nu men drömma går ju. Hittade en del snygga kläder på Ellos sida.



 

 

 





 

 

 

 

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Jättefina kläder! Gillade den där lila stickade med kragen och den blåa stickade!:) Superfina!



En annan skulle behöva förnya garderoben lite också.. mest för att jag aldrig unnar mig själv nånting.. sist ja shoppade riktigt till mig själv var för 3 år sedan. Annars har ja massa kläder sen högstadiet kvar :O Då äre illa!

2010-05-01 @ 20:53:57
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0