Mina barn driver mig till vansinne..

Det är sådana här dagar som man funderar på varför man skaffade barn från allra första början. Vi är hemma sjuka, eller ja Elliot har fortfarande diarré 6 dagar har det hållit på. Milton är snorig och hostig men tillräckligt frisk för att bli rejält rastlös och för sjuk för att vara på dagis...

De slåss, de skriker, de grinar och drar i mina kläder... Jag blir tokig!!!!!!!!

Igår satte jag in dem i bilen och körde runt tills de somnade så att jag skulle få lugn och ro ett tag..

Var Fredrik var?? Fredrik låg hemma och var sjuk han.. Skönt för honom att få sova ut och få vara ifred då han är sjuk, kan inte komma ihåg då jag fick göra de själv...

 

När jag är på dåligt humör blir jag shoppingsugen, jävla skit....

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Hihi..ja barn har den förmågan ibland.. =) Men shopping brukar ju hjälpa mot det mesta! =D

2010-05-24 @ 06:55:09
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0