Ny jacka???

I helgen så kom jag på hur lite jackor Elliot har och hur många Milton har.

Milton har nog en för varje veckodag tack vare att vi har kvar våra gamla jackor sen jag och syster var små men Elliot har ingen jacka förutom sin lilla gröna fleecejacka så jag började kolla runt lite på mina bloggar som jag följer och hittade så underbara jackor. 

Lina OJ är så duktig och kreativ och jag hoppas att det inte gör något att jag lånar några bilder för att visa upp hur duktig hon är...  



 

 

 

 

 



De här jackorna kostar 699 kr och finns att köpa via Linas blogg eller från bus och rackartyg där jag hittade dem =)

Jag har inte råd att köpa en själv men jag blir väldigt inspirerad att sy...

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0