Röda korset

De två senaste gångerna jag har varit in på röda korset i Junsele så tycker jag att jag har fyndat. Jag var in förra veckan och hittade massor på en gång och likadant idag... 

Här kommer mina fynd =) 

Förra veckans fynd

 

 

 

 

5 assietter, 5 tallrikar, 5 ramar och 1 vas = 105 kr.. Inte illa. Tallrikarna och assietterna behövde jag till stugan.

 

Dagens fynd

 

 

1 stor gardinkappa och 3 mindre bitar



1 underbar bonad

 

1 vägglampa

 

 

4 galgar

2 ramar till =)




och en bunt med teskedar (till stugan) allt för 135 kr. Jag tycker att det är jättebilligt. Vad tycker ni??

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

hej, hoppas att du haft de bra i umeå...

sj hade vi det ganska bra i sollefteå med...

soligt på dagen =D men regningt på kvällen =(

men vi är ju inte gjorda av sokcer så det gick ju bra=)

är sugen på att köpa vägglampan av dej om du är intresserad av att he iväg den...kram

2010-05-30 @ 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0