Väskor väskor väskor..

Man är ju aldrig på ett sådant shoppinghumör som då man är pank.. Lääääänge tar det för försäkringskassan att inse att jag har skickat in alla pappren och de ska gå igenom dem.. bläääää vad jag blir less..

Under tiden får jag fönstershoppa.. Eller ja vad et nu hete då man sitter och sparar bilder på saker man vill ha från olika hemsidor.. 




Som den här skötväskan från mammashop. Sjukt snygg alltså.. Vill ha den fast jag skulle inte använda den som skötväska.. =)

Det är ju bara att kolla in de här väskorna från oscommerce så går ju vill ha begäret in =)











 

 

 

 

 



Det bästa med denna hemsidan var deras priser. Tyvärr verkar det som om de fått stäga ner. Kan inte hitta deras hemsida idag =(

En annan bra väsksida som fortfarande finns är din väska..





Bilderna från dinvaska.se

 

 

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Dräggel...

2010-05-02 @ 11:31:41
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej å Tack =). Smyckena säljs på Lucky 7 Tattoo i Norrköping och på Hairforce i Stockholm. Det går också att köpa dem genom bloggen =).

Ha en bra dag.

2010-05-05 @ 06:15:14
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0