Äter lunch

Satt mig vid datorn en stund med en skål snabbnudlar. Det är snart dax att åka och hämta på dagis och jag vet inte då jag kan äta nästa gång.

Idag är det dags att ta reda på kött igen. Fredriks jaktlag styckar idag och då måste jag och svärisarna ta reda på köttet eftersom Fredrik ligger borta igen.

Imorgon så ska jag upp till min fars jaktlag och stycka och så åker vi med köttet till Lycksele sen.

Syster fyller ju år imorgon så då ska jag ta och baka en tårta idag också.

Sedan jag skrev sist idag så har jag hunnit göra 3 äppelpajer. En jättestor som nog går till skördefesten på dagis och 2 mindre.. Pling.... måste springa och ta ut pajerna.. kommer snart...

Nu är jag tillbaka.. De var inte klara än..



Det var jobbigt att skala alla äpplen till pajerna..

 

Helst dåd et inte ser ut att minska något i äppelpåsen.. =/

 

Glömde ju visa bilderna från inne ifrån Annikas stuga där de snyggaste tapeterna och draperiet gömde sig.

 

 

 



Jag ville bara slita ner de röda tapeterna från väggarna, ta hem dem och tapetsera mitt kök med dem.. De var ju sååååå fina =) LylloAnnika.

Hittade även en bild till som jag glömde lägga upp från helgens utrensning av klubblokal. Jag var ju och tiggde till mig världens finaste hatthylla av Stefan. Han är så snäll som ger mig grejer =) Hittade den bland lite bråte där inne i garaget..

Men hur fasen ska man visa upp den bäst?? Jag lägger ut alla bilderna jag har på den =)





Att det ser flashigt ut då jag håller upp den mot väggen hhehehehe..

 



Så såg den ut. Är löjligt lycklig över den ;)

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Fan va många inlägg du har skrivit nu på en gång. Man blir alldeles förvirrad:P Skitsnygga gardiner som vanligt. Och den där prylhyllan va fan din bästa hittills! Grymt snygg!!

2010-09-14 @ 15:15:47
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmm..Äppelpaj..va sugen jag blev på det nu..med dubbel sats vaniljsås..! =D

2010-09-14 @ 16:48:57
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0