Bilar

Ååååå.... jag blir tokig!!!!!!!! Jag har ringt på 5 bilar idag och ingen av dem visar sig ha dragkrok, ett mpste för oss då Fredrik ska kunna dra husvagnen till och från jobbet. Hittade äntligen en bil i rätt prisklass, me drag och lagom långt bort och då svarar inte gubben då man ringer.. Irriterande.

Bilen var i Ö-vik och jag tänkte så här att jag hade kanske fått springa in på coop då vi liks va där. Skulle behöva hårfärg och nya strumpbyxor. Strumpbyxeutvalet här i Junsele är som lite väl tunnt.

Men det blir nog inget av Ö-vik om han inte ringer upp si så där NU. Fredrik ska ju fara ikväll så om han inte ringt upp inom en timme så är det för sent.


Fick iaf sova länge imorse. Fredde och Milton klev upp så att jag och Elliot fick osvmorgon ända till kl 9. Det var riktigt skönt.

Duschade och tog på mig kjol idag så jag känner mig fin =) Älskar kjolen jag köpte på Ellos. Den är så skön, bästa klädköpet på åratal.

Har fotat dockkläderna som jag köpte i Lycksele. De andra sakerna jag köpte på loppisarna där har inte hamnat på bild än men det kommer.. =)



De passade perfekt till Miltons babyborn docka, kanske liiiiite för stora men vad gör det??



Fina detaljer hade den också =)  

 



Köpte mig en liten handgjord docka igår på bytardagen i Näsåker. 10 kronor kostade den med kläderna på och allt. Jag har en tjejdocka redan sedan förut som jaghar gjort själv så jag tänkte att hon skulle få en liten vän.

Skulle vilja göra flera sådana dockor.

Nu ringde han med bilen så nu är det bråttom iväg...

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Jo lite vila fick jag, sen bar det ut på kulturnatten, å i dag blev det höst garderobs shopping och finfin lunch på stan ;) alltsomallt en helt ok helg!

När jag skulle ta bort lister på mina dörrar så använde jag en typ lite tjockare spackelspade med skarp kant som jag knackade på med hammare, för att lossa dem på ett säkert sätt. Det funkade bra.

Hoppas ni får tag på shysst bil oxå då =).

2010-09-26 @ 19:16:58
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: M.

Tackar:) Ja jag väntade också på att våran gamla skulle gå sönder.. men då jag tog å möblerade om i tvrummet så tyckte Benny att han knappt såg texten på tvn (innan hade vi tvn kanske 2m ifrån soffan .....)

Så..han vart less och beställde en med svärmor å svärfar som var nere i ullared :)



Ah okej, vi var ju där samtidigt då. Tror vi kom ner vid 12:30 nångång å gick hem vid 14:30. Synd att vi inte träffade på varandra!

2010-09-27 @ 19:11:45
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja henne såg jag också :P

Följer hennes blogg jag med!



Ja det var väldigt behändigt att skicka efter med dom.

Vi ska förhoppningsvis dit nästa år! :)



Ni få ta å komma hit å hälsa på någongång! :) Vore trevligt :)

2010-09-27 @ 19:17:12
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0