en mycket trevlig dag

Har haft en mycket trevlig dag med Therese idag i Sollefteå. T skulle till tandläkaren och Elliot skulle till lasarettet så vi passade på att samåka =)

Jag lånade Thereses paraplyvagn då det bara var E som skulle med och jag inte orkade släpa med mig hela tvillingvagnen men jag och vagnen kom inte överens, jag blev förbannad och gick och köpte en ny Brio sittvagn. Är mycket nöjd med den och så lyckades jag pruta ner priset med 20 % också vilket aldrig kan bli fel. Har ju varit på jakt efter en 70 tals vagn men det verkar omöjligt att få tag i =( .. Nu har jag en vagn iaf..

Tack för lånet iaf Therese =)



Var in på loppis också. Inhandlade ett knivställ till stugan som kommer att passa alldeles utmärkt.

 

Köpte även ett brevställ som kommer att få ett lager färg och tapet på sig så att den blir lite roligare... Just nu är den ju bara tragisk..

 





Mina efterlängtade tapetprover kom idag med. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den jag hade tänkt till köket...



6 prover kom idag..

 

 


Ja... jag tycker att de går ju bra till mina färggranna gardiner och mina tavlor men passar de till rummet??
Men det blir ju ljust och luftigt inne i köket.


Denna gräna passade bättre till mina tavlor och gardiner tycker jag men blir det för mörkt?


En av mina favorittapeter




Denna i sammet tycker jag mycket om men den skulle Fredrik säga NEJ till på en gång..



Elliot var ganska så ointresserad av vad jag gjorde, satt mest och kliade sig i örat hela tiden. Han har haft en jobbig dag med shopping och doktorsbesök.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Ja det var ingen rolig dag alls =/ Idag har det som tur var varit lugnare ^^,



Ja men det brukar ju oftast vara så!

2010-09-28 @ 17:50:36
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0