febrig

Milton var dålig redan imorse och har legat på soffan hela dagen men jag och Elliot har mått bra, fram tills nu då.

I morse så städade jag garderoben inne på kontoret och fick 2 fulla bananlådor med grejer och papper som skulle ut i röda huset. Nu äntligen kan man se och ta ut grejer ur skåpet igen.

Jag bar ut dem och en massa andra saker som stod och skräpade inne, ja jag vet nu står de ju och skräpar ute i röda huset men jag ser dem ju inte iaf..

Har suttit och ritat inredningar också. När jag ahr tråkigt så ritar jag om andras hus och fantiserar om hur jag skulle göra om det var jag som bodde där.



Så här blev det. Ett rum med snedtak...

Jag och Elliot var ut en sväng också pch slipade hans nya säng som jag köpte på röda korset för 50 kronor.

 

 



 

Det satt en massa klistermärken på sängen som jag först var tungen att ta bort. 
 




Elliot skulle hjälpa till men hittade nyponbusken och försökte äta nypon hela tiden. Det var ett fasligt springande efter honom..

Eller så bråkade han med Dixie om pinnen..  




Tog in sängen och gjorde en provmålning. Sängen ska vara lila och det blev grönt i "fönstren". Undrar hur många gånger jag måste måla för att täcka det röda nu då??

Nä nu ska jag gå och lägga mig på soffan med Elliot, vi har båda fått feber nu och hela kroppen värker som bara den. Har gått 4 km idag med, kanske inte var så smart..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Krya på er! =)

P.s den turkosa färgen va fin till sängen.. =)

2010-09-22 @ 07:44:57
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Elin

Härlig grön färg!:) stackars er som är sjuka...

2010-09-23 @ 13:52:06
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0