Förra veckans Sundsvallsshopping

Har glömt att lägga upp bilderna på det jag shoppade i Sundsvall förra fredagen, hur kunde jag ha glömt det??


Vi gick på de tråkiga butikerna först (Jula, biltema mm) Ja visst det kan vara kul att gå där ibland men jag längtade verkligen till Lagerhaus och Åhlens.. Hade ju tittat ut lite godbitar på deras hemsida som jag var sugen på..


Lagerhaus..




Det blev en hängare till toadörren i stugan..



En ugglehandduk och två nya grytlappar fäljde med hem också.

 



En härlig disktrasa och duschdraperi inhandlöades också, allt till stugan.

 

 

 



En till bild på duschdraperiet..



På åhlens köpte jag dessa 2 diskhanddukar..

 

 



Milton och Elliot passade på att prova lite solglasögon medans vi väntade på att Annika skulle prova klart kläder inne på Lindex... Sötgrisarna ;)



Snyggaste butiken i Birstagallerian, vågar mig inte ens in där..

 



De har ju så snyggt golv i den butiken också..

 



Passade på att köpa ett nytt toalock till stugan också. Jag råkade ha sönder det gamla för 2 veckor sen =(..

Det var de roliga sakerna jag köpte, annars så köpte vi ju sånna där saker som man måste ha, tråkiga saker.. Det gick rätt bra att ha med barnen. De var så snälla så =)

Nä nu ska jag försöka lugna ner dem lite så att jag kan få dem att sova sedan. De springer runt och är helt vilda nu..

Ha de så bra så ska jag försöka få in fler inlägg. Har bara varit för rastlös för att sitta vid datorn.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Vilka små Godingar! =)

Hoppas du hittar nåt trevligt jobb snart =)

2010-09-13 @ 08:12:18
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0