Har så mycket att göra

och vad gör jag?? Sätter mig vid datorn, inte så bra, där går tiden så snabbt.

Jag skulle ha börjat sy några julklänningar inför julmarknaden, börjat vika små askar i papper till julkalendern (vill inte sitta sista veckan som vanligt) I fjol blev det inte ens någon jukalender till barnen

Skulle även ha varit in på byn och ordnat en massa saker där med och så fyller syster och Fredrik år denna vecka också, fast systers present är färdig tack och lov, hon är ju enkel att köpa till. =)

Fredrik där emot är svår. Har inte kommit på något alls.. Några tips??

Var till Övik igår och hälsade på Annika och barnen i hennes stuga, det var en rolig dag i skogen. Vi gick på skogspromenad och grillade korv och åt en MASSA kakor hehehe...

 

 

 

Var in en sväng på rusta och handlade lite också då vi ändå var in i Ö-vik och fick väldig ångest...

 

 



De hade hur många härliga tapeter som helst på rea just nu, 69 kr rullen, jag ville bara handla hur mycket som helst men jag lyckades motstå frestelsen. Jag kan ju inte köpa tapeter om jag inte har någon stanns att hänga upp dem på.

 

 



Tvättade gardinerna som jag fick av Sabine igår. De var så fina, jag är glad =) Vilka fina människor det finns i världen som tänker på andra..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0