Inte mycket blir gjort så här..

Sedan Fredde kom hem så har vi bara flängt runt. Igår fredag så åkte vi in på byn, kolade på en bil där som en kompis har, jättefin men för dyr och sedan åkte vi till Sollefteå och kollade där utan att hitta någonting.

Freddes bil har gått sönder kanske jag ska tillägga.. Så nu måste vi hitta en ny, snabbt.

De vi hittar är antingen för dyra, för fula eller för långt bort.

Idag ville jag åka till Näsåker på bytardag för barngrejer men Fredde ville åka till Ramsele på lastbilsträff så vi gjorde en kompromiss. Det blev båda två.

Åkte först till Näsåker. Skulle åka dit med Therese men jag tabbade mig rejält. Hon satt hemma och väntade på oss och vi satt i Näsåker och väntade på henne.. Hade totalt missförstått jag.. Sorry =( Men det gick bra till slut, han umgås i hela 5 minuter.

Hittade en hel del kläder till Elliot där för inga pengar alls..


5 tröjor..


3 par byxor...



Och en fleecedress från bagheera, allt för 120 kr. Inte dåligt.. Nu kanske Elliot klarar sig ett tag.

Fredrik och barnen följde förstås till Näsåker, Fredrik höll ut en hel halvtimme.. =/

Sedan bar det av till Ramsele och lastbilsmässan och 4 timmar senare hade vi tittat klart där. 4 TIMMAR!!! Kallt och jävligt och ganska så ointressant må jag säga.. Jag försökte verkligen se någon tjusning i det hela och det enda som fanns att va glad över var Thaimat, fina färger på lastbilarna och så gratisgodiset och pennorna.. ;)

Ville bara rymma när jag kom hem igen och åka till Therese, vi hinner aldrig umgås nu för tiden =(

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: erry

Vad kul att du kommentarede hos mig så att jag hittade hit! Var verkligen kul att kika på dina loppisfynd och ditt pyssel! Du har också bra smak! :) Kommer tillbaka snart igen..



Kram

2010-09-25 @ 20:28:55
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Nemen! Synd att jag inte visste att ni var här! Vi var ju också nere på lastbilsträffen. Vilken tid var ni där?

2010-09-27 @ 10:20:31
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0