Jamen det gick ju rätt så bra..

Jag sprang till köket på en gång och provade att göra en stor ask i tapet och det gick ju rätt så bra. Enda som jag inte tycker om är linjen som blir uppe på askens ovansida.. Får träna mer så att jag slipper dem.

 

 



Kunde kanske ha valt roligare tapeter men jag ville ju inte slösa bort de finaste om det inte skulle fungera. Måste ju prova först..

Ja men då har man en låda till Elins present då =)

 


De små askarna gjorde jag bara i vanligt färgat papper..



Instruktionerna från origami-fun.com.. Väldigt pedagogiska =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Oj Origami kräver alldeles för mycket tålamod för mig..men fina blev dem.=) Vi kanske skall skicka våra karlar på inrednings kurs?? =D Kalaset gick jättebra, trots förkylning..Sedan fick en mycket nervös mamma vänta tills dottern behagade att ringa och vilja bli hämtad hem från krogen (förförsta gången..) vid 04.00... =s Nu börjas det... ;)

2010-09-15 @ 14:20:12
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0