Kött i stora last

Vafasen va ont i händerna jag har idag, spände fingrarna väldigt konstigt igår då vi tog hand om köttet. Det var inte så jättemycket kött men det räckte till för att hålla svärfar och jag sysselsatta till 8 på kvällen.. =/

Barnen var jättetrötta imorse och ville inte på dagis men snäll som jag är så tvingade jag dit dem för att få städa och göra tårta till lillasyster som fyller år IDAG =)  GRATTIS!!!!

Har även hunnit vika några askar idag, eller ja 3 stycken med lock. Nu är det bara 21 kvar *pust stånk stön*

Hittade anvisningarna på origami-fun.com. Bilden nedan kommer även där ifrån.

Origami Box























Kom just på att jag kan ju göra jättestora sådana askar av tapeter... wooow måste prova på en gång..

Återkommer med resultatet =)










              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0