ojojoj

Jag blir som en karl då jag blir sjuk, otrolligt eländig... Nu är det eländigare än vanligt hemma.. har haft feber i flera dagar nu och kroppen värker som bara den. Skönt att man slipper göra något. Barnen är hemma från dagis så jag slipper åka någonstanns också.

Det enda som är jobbigt nu är att jag måste elda och det betyder att jag måste gå ut och hämta ved och göra upp eld och så tog brödet slut imorse men jag orkar inte åka och handla så jag tror jag bakar limpa istället.. Det kändes mindre jobbigt konstigt nog.

Sitter bara på arslet och läser gamla inredningstidningar och drar ut sidor ur dem på det osm jag tycker är fint. och så sätter jag in det i min inspirationspärm =) 

 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0