Tradera

Barnen har ockuperat tvn så jag sitter framför datorn som vanligt.. Slog in ordet retro som söknamn och upp kom 8171 stycken objekt så jag har det jag gör ett tag.. här kommer mina favoriter som just nu är till salu på tradera.

Retro 50 tal dita pinup rockabilly klänning, One Size 44-50

Äldre termometer, retro.

Tygbit retro, 70-tal, sy till barn?

unik hippie boho axelremsväska i batik 70s retro design

äldre 10-öring SPARBÖSSA clown hund retro 50 60-tal nostalgi

Sparbössa för 10 öringar.. jag har en halv glasflaska med 10 öringar.. rolig grej =)

uggla sparbössa retro Gabriel

Sparbössa uggla


Skivställ, Vinyl, Retro!

String retro vinylskivor LP ställ musik skivställ

Lpställ, skulle behöva det, men det var för dyrt redan för min plånbok..

Vackert Retro 70-tal tyg
Nej tyvärr så är ditt bud INTE det högsta budet. .. va fasen jag gav 5 bud.. Ä jag ger upp..

Fin guld -HEMI- KLOT-1 GOLVLAMPA 70 TAL RETRO

VILL HA

Retro! Underbar vintagedesignad klänning! Stl. 38-44

Vill ha ännu mer..

STUVBIT snirklig retro

Pigtittare, retro 1960-tal.


Retro, tyg, 70-tal, orange

Retro, tyg, 70-tal,rött med fint mönster

Härliga tyger..

FRÄCK *RETRO* PLÅNBOK GRÖN CANVAS M. FLICKA *MANGA* 16x11 CM

Söt plånbok

Elodie details Retro revolution Skötväska/stroller shopper

Är Elliot för stor för åkpåse???


Röda plastburkar fr Erik Kold, Retro, 70-tal, Sally / Bella

Vill ha, vill ha en massa olika..


NYA Örhängen regnbåge -retro, kawaii, kitsch, lolita, emo

Finaste gåbort-skorna retro * pinup * rockabilly



RETRO - Rund duk från 70-talet

Superläcker tuff, trend, retro klocka i silikon. Helt Ny!!

Gardin/tyg - retro

SLEVAR I MELAMIN 60-70TALET RETRO
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

ÄLSKAR tygerna!

2010-10-01 @ 13:05:12
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0