Wild west cruisers

Snart är en ny månad slut och vi blev ju lovade att klubblokalen skulle bli klar nu till månadsskiftet så vi får ju se vad som händer. Det börjar ju bli dax för många att ställa undan bilarna nu.

Vi har även fått klartecken av IOGT att vi ska få hyra nipan så nu kommer vi ha vår klubblokal där med. Det kommer att bli där vi träffas och hittar på saker och så kommer vi försöka ha kurser och sy tillsammans. 

Jag har varit på kommunen och pratat med dem om bidrag och dylikt men hon som har hand om det är på semester denna vecka så jag ska ringa till henne nästa vecka för att få veta mera.. 

Det ska riktigt roligt att få göra iordning klubblokalerna och jag hoppas att man får vara med och bestämma lite.. Jag har rätt så många idéer för lokalen som jag gärna vill berätta om. Kan knappt vänta tills nästa möte. =) Jag ser grejer överallt som skulle passa till en klubblokal.. Kunde  inte låta bli att köpa en fin plåtskylt idag till klubben..

Vi hoppas på det bästa nu och att många dyker upp för mötet torsdagen den 7 oktober kl 19:00. Det blir i vår nya lokal nere på Nipan tror jag iaf..  

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0