Tatueringar

Nästa måndag ska jag fortsätta min 70 talstattoo hos Mika i Näsåker. Längtar så fruktansvärt.. Började på den i Juli och har inte kommit mig för att boka ny tid förrän nu. Hoppas att vi kommer långt på den fast de hänger ju på mig hur länge jag orkar sitta.. Man har blivit så mesig och tål så lite nu för tiden..

Pratade med syster idag och då kom just tatueringar på tal och vi har pratat i flera år om att göra en systertatuering. Ja likadana då alltså. Men då ska man ju komma överens om motiv så jag har suttit och letat efter olika motiv på google men hittar inga bra sidor. 

Det var egentligen så att Therese skulle följa också på måndag och få göra hennes första tatuering men nu visade det sig att hon måste jobba så Fredde funderar på att ta över hennes tid istället. Syster tyckte att vi 3 skulle göra likadana men det blir svårt att hitta något motiv som alla 3 vill ha. 

 

Den här var helt i min smak =) Den kommer härifrån.

Vi pratade om en dödskalle men efter att ha suttit och tittat på dem ett tag så inser jag att de varken är roliga eller snygga, så nej Elin, någon dödskalle blir det INTE.

Jag röstar på något roligt, ovanligt ;)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillade fåglarna! Men nu måste du ju skriva om det här inlägget för nu har du ju hittat döskallar;-P

2011-04-16 @ 20:55:57
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Va spännande och se vad det blir! =) Döskallar är ju underbart!, men de är ju liksom inte du.. Bilden ovan däremot var ju perfekt! =)

2011-04-17 @ 08:22:58
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Gila

De med fåglar är ju jättefin. Hur stor tatuering har du sen tidigare? Jag satt 4 tim med min och efter ett tag kunde jag fokusera bort smärtan...det gjorde inte så ont ändå. Fast jag har hög smärttröskel. Lycka till!

2011-04-17 @ 16:46:17
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/
Postat av: Mia

läcker! Har aldrig tänkt på tatueringar på detta vis men den var verkligen supersnygg.



Hihi, ja lite mer snö är det här hemma i norr ;) men det är ändå nice.



/Mia :)

2011-04-17 @ 17:11:06
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0