Inredningstidningar

Är hos mamma och pappa i Lycksele just nu. Åkte hit idag. Har redan hunnit fara och shoppa på mellandagsrean och suttit ner och läst igenom mammas alla inredningstidningar.

Min mamma köper en hel hög med tidningar varje månad och det är så mysigt att krypa ner i soffan där med 10 tidningar i knäet och bara läsa och drömma sig bort...

Jag har blivit helt kär i plåtskåp/vitrinskåp och skulle vilja byta ut den gamla spelaren vi har i köket mot ett skåp. Vill kunna ha mina fina vaser och skålar idet och annat fint som är värt att visas upp.

Har suttit och lusläst alla annonserna i tidningarna och fastnade för wohnzimmers annons..

Skyndade mig till datorn och knappade mig fram till deras hemsida.. Å vilket lycka!!! Varannan grej skulle jag med glädje ha hemma =)



Vill ha!! Men 7500 kr... =/ 





 







Helt underbara möbler men tyvärr så priserna allt annat än underbara.. Vill ha så mycket men har så lite pengar =(

Wohnzimmer
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0