Men det var då självaste f....

Trodde att jag skulle få sova inatt då jag bara fick 2-3 timmars sömn natten innan men kl 01:00 låg jag fortfarande vaken och tänkte just vad det står i rubriken.. Men till slut så somnade jag och jag sov som en stock till kl 8. Barnen ska vara på dagis kl halv 9 så det blev lite bråttom men vi han =)

Fredrik jobbar natt nu och vi måste vara supertysta på morgonen vilket är väldigt svårt för mig att vara.. Fredde vaknar ju för minsta lilla.. Stannade ute och skottade då jag kom hem. Var så rädd för att väcka honom. Bra träning det där..

Det har snöat i 2 dagar nu och har blivit bra mycket snö... JIPPI!! =) igårkväll kom det ungefär 1-2 dm, det bara vräkte ner, så det var skönt att sitta inne och dega =)



Ska försöka få något gjort idag med. Göra klart lampskärmen, klä om en fotölj och så ska jag göra mönsterark till Fredrik så att han kan göra sådana här fina hundmatskålar åt mig =) Att de var söta?? Hittade dem då jag googlade på Dachhund (tax)

Nä kanske bäst att sätta igång då :O) Ska först rensa av bordet så att jag kan hålla till någonstanns.. Ha det bra idag

Glad lucia
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0