Övik

Igår var vi till Övik. Vi skulle träffa psykologen en sista gång och det var så viktigt att vi kom dit för att prata. Hon ringde på morgonen för att kolla om vi verkligen skulle åka i detta vädret.. Vilket väder sa jag..

Jo de hadetydligen utfärdat en klass 2 varning för västernorrlands län men vi åkte ändå.. Fredrik hade ju tagit ledigt och jag var julshoppingsugen så lite oväder stoppde inte oss...



Dit gick bra, det hade inte kommit så mycket snö men hem tog det ca 2,5 timme. 1,5 timme längre än vad det brukar..

Men jag njöt. Jag tycker om stormar helst då man sitter inne.. Ute på stan var det inte så roligt, det var snöblandat regn som piskade mot en från alla håll och kanter så man blev dygnsur.. Elliot satt i vagnen och skrattade och tyckte att det var jätteroligt att det snöade på honom. Att han fick sitta och hålla i regnskyddet på vagnen för fulla muggar för att förhindra det från att blåsa bort var bara ännu roligare..

Det blev klappar inhandlade. Bara 2 kvar.. Gubben och gubbens mormor. Svåra personer att handla till.. Slängde ner ett par mjukisbyxor åt honom på rusta men han sa aldrig något om det eller reagerade överhuvudtaget på det så jag vet inte om han fatta att det var en julklapp till honom.. Hehehehe..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Usch å fyy för snö..=) här har vi inte sett en enda flinga än..tack gode Gud för det.. ;)

2011-12-13 @ 08:57:58
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0