Så jäkla bra då..

Nu bestämde sig vår dator för att inte vara med mer så här lagom innan jul d man har ganska mycket utgifter.

Det tar över 10 minuter att bara öppna blockets förstasida och så ska han tänka för varje liten rörelse man gör med musen och knapptryck. Jag håller på att bli tokig. Men så kom Fredrik på att vi hade bärbara datorn så vi kopplade över internet till den och nu funkar det så mycket bättre men jag tycker att det är så bänt (besvärligt) att sitta vid den.

Fredrik säger att ska köpa en ny dator i julklapp men då måste jag ju hitta en och jag fattar ingenting och Fredrik fattar ännu mindre då det gäller datorer så jag vet inte hur man ska välja en.. Försäljare litar jag inte på heller.. åååå vad jobbigt det blev.. Hur väljer man???
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Beror på vad du ska ha den till, om du inte ska spela spel på den behöver du inte köpa den dyraste. Är det en stationär du ska ha skulle jag välja en för runt 4000kr (utan skärm). Fast jag har jobbat i butik =)

2011-12-06 @ 09:41:18
URL: http://victoriajul.blogg.se/
Postat av: Elin

Steg ett: Välj en HP! (Hewlett packard)

2011-12-06 @ 21:40:28
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0