Shoppat

Var på mitt favoritställe i Lycksele igår tillsammans med mamma.. Puls!!! Som vanligt hittade jag lite smågrejer som jag tyckte var roliga.

Jag tycker om träfigurer och hittade en hel hög i går i julsektionen, halva priset och allt =)











En hel hög med bockar fick jag med mig hem för den lilla summan av 13 kr. Nu ska jag bara slipa dem och måla dem i samma färg så ska jag nog hitta någon plats åt dem.

Har redan tänkt ut att de ska stå i vardagsrummet..

Får köpa färg imorgon. Jag, mamma och barnen ska till Umeå då. Åka på biltema och så hinner vi nog till indiska och lagerhaus och myrorna också, hoppas jag iaf =)



Det fick även följa med 2 ljuslyktor hem till vardagsrumsbordet.



En stor tygbit följde också hem. 5 kr. Ska sy en sovplats till Dixie av den.



Och så bar jag hem allt i armens ammunitionslåda som jag fick köpa för 25 kr.

Var även in en sväng på Åhlens igår, köpte en bit vaxduk som jag ska klä in locket till vedlådan med.. De hade så fina men jag föll för den här:



Fin va?? Känns inte ens osm vaxduk så det kommer att bli perfekt då man ska sitta på den.

Har storshoppat för det blev lite mer grejer på åhlens också.



2 Ljuslyktor





2 födelsedagspresenter till Elliot som fyller 3 år snart (8 januari)



På bokhandeln fick jag äntligen tag i en skärmatta till rimligt pris. De har 50 % rea på allt just nu för de lägger ner den sista december.

Åkte iväg till Jysk en sväng och jag hade tur..



Kuddarna som jag har gått och tittat på så länge var nu sänkt ännu mer så då slog jag till på en av varje.



De hade även badlakan för 25 kr. Det fick bli 4 stycken, en till oss var =)

Storshopping minsann.. Jag får lugna mig imorgon ;)

Ska se om jag kommer iväg och hälsar på lillasyster ikväll. Hon har så mycket att göra för hon åker iväg 4 veckor till Borneo med en kompis imorgonbitti så det blir ett tag tills jag träffar henne igen. Jag har sytt en bagagenamnlapp till henne.. Hade aldrig gjort en sådan förut så den blev inte så snygg men den funkar ju. Få se vad hon säger =)

Ha de bra, nu ska jag slita ungarna från mitt gamla lego och sova ner dem. Kan bli svårt =(

De har lekt nonstopp sedan halv 1 idag, med bara uppehåll för mat.. Det var roligt..



Jag vill ha sådan där legoförvaring som ser ut som gigantiska klossar så jag har suttit och letat sådana men dyr är dom.. Om jag skulle beställa de storlekarna jag ville ha skulle totalsumman plus frakt bli 1110 kr. Jisses!!!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0