Klagomål..

Jag får in klagomål här från syster att jag skriver för sällan men det har ju varit myckewt denna vecka ju...

Förra veckan blev det många inlägg på en gång men då var jag ju hemma med sjukt barn så det fanns ju inte så mycket annat att göra. Denna vecka har jag hållit på med saker hela tiden.

När skrev jag sist? Onsdag? Torsdag? Iaf så var barnen friska tills på fredagen så då träffade vi Therese och barnen och gick ut och åt på bagis. Gott gott var det =) Sedan hade jag cellprovstagning så då sa vi hej då till Therese och barnen och sa hej till farmor och farfar som passade barnen åt mig. Hade inte så stor lust att ha me dem till gyn.. Allt gick bra så vi åkte hem sedan..




men först var vi på kiosken och hämtade ut en paket. Ett smyckesskrin som jag köpt på tradera 5 kr plus frakt.. Jag har en hel hög med ringar och sådant som bara ligger  så nu kan jag ordna dem fint.. =)

Hoarder?? Javisst!!!



I lördags skulle jag, Fredrik och barnen åka till Sundsvall för att handla lite saker som vi behövde (stekpanna, wokpanna och en massa andra måste ha saker.. ) Skulle bara åka och lämna Dixie hos mormor först.. det slutade med att jag hade med mig mamma till Sundsvall istället för Fredrik som glatt stannade hemma med min pappa istället.. Men jag klagade inte, mamma är bra att ha med sig =) Då får man ju gå på loppisar ;)



Det första vi gjorde då vi kom till Sundsvall var att gå på loppis.. på fyndlagret och det enda jag hittade var lite böcker till barnen, en kassaapparat, en lite leksakstelefon (70 tal) och så ljusstakarna här nedan..



2 stycken för 20 kr. Det var lagom. Det fanns så mycket annat fint där på loppisen men som man inte hade råd med..

Här är lite grejer som fick vara kvar där.

 

Det fanns många fina lampor, men vart ska jag ha dem?



Milton var förste korgbärare.. Han var lite less.. När vi körde genom Junsele började han fråga om vi var i Sundsvall nu, om vi var framme snart, då var det ju bara 20 mil kvar *stön*

Åkte sedan genom stan på väg till Birsta (köpcenter) och hittade ännu en loppis men hittade inget på den. Det var rätt så dyrt där.

Åkte till Birsta efter det och gick direkt och åt mat på kinarestaurangen. Det var supergott men blev besviken på dem att de tog hela 85 kr /skalle för ungarna som bara åt en halv slev nudlar.. Jag blev riktigt arg.. Men dum som man är så säger man ju inte ifrån..

Gick sedan på rusta, biltema jula och ikea och så sprang vi inne i köpcentret för att hitta några arbetsskor åt mig men tydligen var det inte i säsong med inneskor.. fanns inte någon stanns.. Får leta vidare sedan.



Gick enbart på biltema för Fredriks skull som skulle ha en massa saker därifrån men jag kom ut med något också.. provfärgburkar i härliga färger =)

Blev faktist inte så mycket handlat, var mest roligt att få komma iväg en sväng..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med syrran din..=)

Och being a Hoarder, is the shiet! =)

2011-02-11 @ 11:13:18
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0