Lite smått besatt..

Gubben måste tro att jag är tokig (tokigare än vanligt). Jag spelar Guns N Roses dygnet runt... HÖGT.. Det är så de ska lyssnas på.



Jag börjar känna igen mina besatthetstecken. Jag har nyss läst klart den andra boken om deras karriär och liv och ska till biblioteket imorgon och hämta den tredje, denna på engelska, vi får väl se hur det går med det..





Jag vet inte vad det är men de är ju helt enkelt så jäkla bra. Fast efter allt man läst om dem nu så tycker man inte särskilt mycket om Axl fast det verkar inte som om nån gör det..

Fast jag blandar upp dem med lite Led Zeppelin...





Bon jovi..........





Aerosmith..........

 



och Elvis..





Den unga Elvis om ni inte förstod det..

Man kan ju inte spela guns för mycket men vill inte bli less på dem för fort..

Det är ju så förjäkligt.. Alla band som jag tycker om är antingen döda eller splittrade.. Igår sa jag till Fredrik "fasen om Guns fortfarande spelade (tidiga Guns) så skulle jag betala mycket pengar för att se dem.. " 

Fredrik: "Du har inga pengar att betala för att se dem.. "

Gubbar alltså.. ..  

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Av listan så är det väl Guns, jag kan hålla med dig om..Mjae..för de andra.. hihi..

2011-02-03 @ 17:15:13
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Det var roligt sagt av Freddan;-D

2011-02-04 @ 12:26:58
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har bra smak!



/Mia :)

2011-02-04 @ 13:15:16
URL: http://www.kiiromi.se
Postat av: Malin

Idag vaknade vi upp själva, jag och maken. Vi hade lite mys med vänner igår, bowling och Kinamat. Maken började tapetsera och jag satte mig vid datorn för att jobba lite inför ett möte idag. Kände mig seg, trots att jag inte druckit en droppe igår... Sparkade igång Spotify och JO, spelade Guns så det dåååånade i huset! :-) Sen lugnade jag ner mig med lite Robbie Williams och efter det alla klassiker från Så mycket bättre.

Men Guns är BSÄT!! Vi kan dela på kostnaden för att se dem igen, lovar!! ;-)

2011-02-06 @ 23:28:57
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0