Loppis

Igår (torsdag) umgick jag än en gång med Therese och hon behövde åka till ramsele så då hänger man ju så klart med.. Vi gick på apoteket och så tog vi ju oss så klart till röda korset också.

Jag kom hem med 4 nygamla saker..



2 likadana blomkrukor

 



En fin bricka (man kan tydligen inte ha för många)

 



Och en lila fin telefon som var trasig, men jag visste att Fredrik skulle bli vansinnig över at jag köpt en trasig telefon så jag sa att jag tappat ner den efter att jag köpt den men att jag visste att jag hade en sådan duktig man som kunde laga allt så jagbehövde inte bli ledsen då.. Han muttrade först över att jag köpt en "onödig" telefon men lagade den sedan så nu funkar den fin fint..

Jag har ju bara telefon med snurrskiva och det kan vara ganska så frustrerande ibland.. Letade ett till telefonuttag idag men hittade inget.. Tydligen så finns det bara ett i hela huset...... knäppt...


Therese började jobba kl 12 så vi fick skynda oss lite och jag skulle till stan med Elliot till doktorn så det blev en snabbis i Ramsele.. 

Efter att vi kommit tillbaka så åkte jag direkt till dagis och hämtade dem och så åkte vi till stan.. Det var snöstorm i går så det tog hela 1,5 timme att åka 8 mil.. (det brukar ta 45 minuter) Jäkla snörök.. Höll på att köra in i en släpvagn, man såg den inte. 


Vi tog oss fram i god tid iaf och det gick fort hos doktorn. Elliot fick en ny salva mot sitt utslag på magen (som doktorn sa ser ut som psoriaris, hoppa sinte det) men vi får väl se om detta funkar.. 

Sprang ner en sväng på stan in på skattkistan så att ungarna fick välja en 10 kronors grej för att de var så duktiga hos dr. Har de slutat helt med att ge barnen något då de varit hos dr??? 


 

Sprang in på en loppis och hittade en lampskärm för 15 kr. Sedan åkte vi hem.. 

Nu har jag ju fått mitt loppissug lite stillat iaf..  

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Den där brickan ser ut som min! Fast i andra färger:P Antar att Fredrik inte läser bloggen eftersom du kan avslöja dina lögner sådär helt öppet?;-P

2011-02-11 @ 19:08:36
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: therese

barnen får leksaker hos doktorn. iaf mina =)

de brukar fråga om de får titta i skattkistan och då får de välja en sak där ;)

2011-02-13 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0