Mer kläder från etsy

Etsy etsy etsy.. Jag inser att det har blivit mycket från etsy på senaste tiden men jag är fast där.. Hittar hur mycket som helst..



Nattlinne, man kanske skulle börja sova i sådana här nattlinnen?? Milton sa här om dagen nä vi kollade på Emil i Lönnerberga att han tyckte att jag skulle ha sådana kläder jämt jag med.. (klänningar) Han tyckte att Lina var fin..  

 



Fast om jag skulle gå i klänning jämt så skulle det vara sådana här klänningar inte sådana som de har i Emil.

 

 



 

 

 

 

En sådan här cape har jag nu mönster till, så fort jag hittar ett lämpligt tyg ska jag sy mig en.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Vill ha!!!

 



Se vad vacker.. Skulle gärna ha ett par som prydnader =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Oh, den svarta med vitt skärp, och den röda i tyll.. =P

Jättenyfiken på den du beställt oxå...måste du fota och lägga ut när du får den..! =)

2011-02-01 @ 10:46:29
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0