Rost

Har alltid dragits till det som jag hittat ute, rostiga gamla hästskor, rostiga och buckliga hinkar, spik you name it.. Det är något med rosten som lockar... Tycker om färgen. Konsigt att jag inte fyllt upp huset med sådana saker.. Men jag har en ladugård full så jag behöver inte =)  

Klicka för att stänga fönstret


De här tyckte jag var fina...

Vintage Breckenridge Horseshoe Set of 8  ... rustic decor, altered art or western furniture accents

De här hittar du här.


Finns det en marknad i sverige för hästskor?? Är det folk som är intresserade av att köpa sådant? Gamla rostiga fina hästskor?
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Rost är vackert! =)

Om klänningen du ska sy, blir bra, så kanske man kan beställa en av dig? =)

2011-02-01 @ 16:20:49
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0