Söndag 6/2

Dagen efter Sundsvall var jag rätt så mör i kroppen efter att ha gått så mycket och efter att ha burit Elliot så mycket.

Men vi packade ihop ungarna och åkte till mormor och umgicks med mamma och pappa och mormor under söndagen.

Fredrik var på så dåligt humör så jag tvingade ut honom på en skotertur för att han skulle få ha lite roligt också.. Jag vet inte om det blev så mycket bättre.. 

Iaf så var Fredrik (och min far) ute och åkte skoter bra länge så vi var ute och lekte med barnen i snön (läs att mormor lekte med barnen) 

 

Milton var fast besluten med att gå och leka i lekstugan så han pulsade dit i snön, han kunde gå på skaren så det gick rätt så bra men han fick ju inte upp dörren till lekstugan så min mamma fick offra sig och pulsa ut till honom.



Jag lämnade mamma och mormor med barnen och gick på skattjakt som jag brukar kalla det.. Min mormor har MASSOR av uthus och hon har sparat saker sedan min mamma var liten, hon sparar på allt (konstigt att jag är som jag är) så jag brukar gå en runda och kolla på alla sakerna. 

Det är roligt =)  
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0