Tavlor

Jag har gjort 2 tavlor till som blev en present till Tommy från Therese på deras årsdag =)

Jag hoppas verkligen att de tyckte om dem. Jag var så nervös över att ge dem tavlorna..



Deras mustang



Och deras Barracuda..


Igår ägnade jag dagen, efter att vi varit ute, med att fundera på om jag skulle sy något eller inte. har ju en del gardiner att sy men kommer mig bara inte för.. Hittade mammas gamla samlarbilder som hon samlade ihop då hon var liten, så jag satt och tittade på dem och räknade dem.. hela 482 stycken hade hon samlat på sig..

 

 

 

 

 



30-40 stycken var endast på rolling stones..

jag tycker om samlarbilder men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Just nu ligger de bara i en låda. Kanske kan göra en tavla med dem?

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0