2 minuter

Exakt 2 minuter tog det innan Elliot somnade ikväll. Jag han knappt lägga mig till rätta men stackarn har haft magsjuka sedan i lördags så han är helt slut. Jag har bara väntat på att resten av familjen ska bli dåliga också men än så länge (ta i trä) så är vi då friska det är bara lilleman som är dålig.

Så nu sitter jag här.. framför datorn som vanligt. Fast jag har inte suttit här hela dagen. Hade ett helt berg av tvätt så att jag knappt tog mig in i badrummet uppe så jag/vi har kört 4 maskiner  idag och så körde jag 3 diskmaskiner också och diskade bort allt. Har känt mig väldigt ordentlig de sista dagarna och småstädat och haft mig. Kan ju bero på att jag tror att det är magsjukebakterier på allt som måste städas bort..

Barnen och jag var uppe och lekte i 3 timmar också. Eller de lekte snällt och jag läste.

Idag blev jag inte störd i läsningen av bråk för jag har tagit fram en massa leksaker från kallskrubben som jag gömt från dem i några månader så det var som julafton för dem. Väldigt effektivt är det att göra så...  

Just nu läser jag Guns N Roses welcome to the jungle. Inte lika bra som Slash biografi men det går ju att läsa. Har läst klart Marilyn Mansons biografi och jag tycker att den var så där i mitten av boken. Början och slutet var bra.



Kust nu försöker jag läsa så mycket som möjligt.. Lånade nämligen böckerna på biblioteket och de ska tillbaka tills den 14 feb. Smart av mig att låna massor av böcker på en gång istället för att dra ut på det.. Men biografier är roligt att läsa så det går fort, helst då man är, som jag är, nyfiken på kändisars liv, hur det kommer att de blev som de blev..

Ikväll blir det lite läsning också men först efter topmodell på 3:an kl 20:00.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0