ännu en kall dag

Spenderade denna dag inomhus... Barnen har varit hemma från dagis idag med för att pigga på sig. Egentligen är det ju bara Elliot som snorar men det är det enda han gör också så det är då ingen dunderförkylning precis.

De har lekt och jag har ritat. Det blev 2 tavlor till idag med. Vet ju inte hur mycket jag kommer att få jobba sedan om jag hinner måla någonting så det är lika bra att göra så många som möjligt då man är ledig.

 

En ford Torrino..

 



Och så Wild West cruisers ordförandes bil en ford det också =)

Igår blev det även en väldigt speciell bil målad =) Husvagnen var rolig att göra.. Vad jag längtar efter en egen liten husvagn som jag kan göra om... =/

Det blev en sväng in på byn idag med. Svärmor fyller år idag så det måste ju firas samt att det var rätt så tomt i kylskåpet så det behövdes handlas också så vi slog två flugor i en smäll. God tårta fick vi =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Sarahh

Oj, vad fina! Vad duktig du är!

2011-01-24 @ 10:14:58
URL: http://www.mrslucky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0