Bröllopsyra..

Har ju inte bara läst och torkat skit från magsjukebarnet utan jag har hunint sitta vid datorn lite också.. på etsy och tradera förstås. Jag fastnade för myckt klänningar, skor och bröllopskläder..

Igår ville jag bara gifta om mig med min man igen. Han är bäst i hela världen.. Han stod förskräckt bredvid mig vid datorn och undrade varför jag kolla på bröllopsklänningar.. Han är så lättskrämd hihihi..


Etsy



 

 

 





 






Varför inte en röd eller rosa klänning?? Hade jag kunna haft dem så hade jag köpt dem på en gång, helst den rösa som jag föll handlöst för..








Kolla in midjan måste ha till den där klänningen..


Nä det är bara drömmar det där.


Tradera




Varför inte gifta sig i röda skor?? Underbara inte sant??

 





Är det för att det har varit sol och ett par plusgrader nu ett par dagar som man får några små känningar av vårkänslor?

Jag blir så jäkla sugen på att sy när jag ser alla dessa vackra klänningar.. När jag hittade äkta 50 talsmönster på etsy i stora storlekar (48-50-52) så slog jag till och köpte dem. Det är så sällan man hittar i större storlekar så då gäller det att passa på.. Hoppas att de kommer snart, de ska ju ända från USA..

Nä dax att kolla in Americas next topmodel =)

Ha de..

 

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0