Etsy

Anna har fått mig beroende av etsy, tack och lov så tycker jag att det är lite för krångligt för att trycka på köpknappen vid allt jag tycker om för isåfall skulle jag vara skuldsatt upp över öronen vid det här laget.

Förstår inte hur en del gör.. Vill kunna göra sådana fina saker också och jag får en massa ideér till saker jag kan göra men tyvärr så faller de flesta av ideérna vid själva tillverkningen.. kollar runt lite.. 

Här är en hel del grejer som jag skulle kunna tänka mig att ha här hemma.. 



 

Det här kan jag ju faktist sy själv men att de är vackra? =)



Underbara tavlor..



Sådana här saker skulle jag vilja kunna göra men vem har tillgång till ett glasblåseri? Den är nämligen av glas och handgjord...



Härligt härligt, man kan ju inte bli annat än glad då man ser denna resväska..



Jag gillar kranier.. Detta är en parakit tror jag.. Detta ger mig ideér..



Jag skulle vilja lära mig flugbindning så att jag kan göra så här snygga örhängen och smycken.



Jag tycker att det är så jäkla snyggt med ett chestpiece men är för feg att skaffa en.. Men nu så kan man ju fejka ett med detta halsband.. übersnyggt!!

 

Var får man tag i sådana här behållare??

 

 

Eller sådana här halsband så att man kan gra sådana grejer?? Vill veta var folk hittar saker.. Loppisar kanske?

 



Tycker mycket om dessa broscher.. Tycker om det som är annorlunda =)

Mycket fint hos etsy alltså..

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Gila

Ååå vilken underbar ring! Resväskan var också nice liksom de andra sakerna....

2011-01-20 @ 21:04:33
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hihi..I told you so...

Vi har verkligen samma smak.. =)

Glasbehållarna finns att köpa tomma på etsy, sök på Glassdome..och på supplies ;).Och ett tips är ju att köpa små glödlampor, och med glasskärare ta bort botten.. för att göra de där ringarna tex....det gäller att va lite finurlig..

Ha en fin helg...

2011-01-21 @ 07:08:28
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vart fan kär i alla saker du la upp! Min mat var JÄTTEGOD vill jag bara tillägga. Det tillome ser ju gott ut... det är du som har fel;-P Bra att nån skryter på dig, det förtjänar du ju efter allt jobb du lägger ner på den där klubben:-D

2011-01-21 @ 21:32:21
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj vad mycket fina saker och vilka tavlor du gör!!! WOW! Impad, åter igen...

Apropå tapeten i min blogg. Den blommiga Den är övertapetserad med en annan tapet och på så vis så kommer det sig att den måste bort! Du får läsa mer om det i min blogg... ;-)

Det var ju tapeter som färde oss samman dessutom, kul. Hittade ju den där vita med raggarbilarna här hos dig... ;-) Nu blev det en annan tapet istället.

2011-01-22 @ 00:03:43
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det var mycket läckert du hittat. Har aldrig shoppat där.. vågar inte. Gissar att jag blir fast direkt.



/Mia :)

2011-01-23 @ 19:10:45
URL: http://www.kiiromi.se
Postat av: therese

gu vad snygga kläder =)

smyckena lät väldigt intressanta. tuvär hittade jag inga klockor i näsåker...

2011-01-25 @ 17:01:10
Postat av: Sanna

Mmm där finns sjukt mycket fina saker! =)



Mysig blogg du har.. <3



Kraaaaam

Sanna

2011-01-26 @ 17:13:49
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0