Favoritskådespelare

När jags krivit om Tim Burton kände jag att jag var tvungen att kolla på lite bilder på Johnny Depp.. För ja ska man vara ärlig så är han ju bara den bästa av skådespelarna (och snyggast) Vet ju att syster inte håller med om det.. du och din Harrison Ford ;)

Efter att jag tittat på herr Johnny Depp så bara rullade det på med skådespelare...

Nr:1 Johnny Depp



 

 

Han är ju en sådan lyckosam kille som bara ser bättre och bättre ut ju äldre han blir.. Älskar pirates of the caribbean filmerna.. Han är bra då han spelar galen =) Tycker också om honom i Gilbert Grape.. och i sleepy hollow och i Sweeney Todd.. och i.. ja allt jag har sett honom i =)



Nr: 2 Keira Knightley

Hon är snygg, talangful och jäkligt duktig på vad hon gör..

 

 




Nr: 3 Helena Bonham-Carter

Samma där som Keira..





Nr: 4 Reese Witherspoon





Nr: 5 Sean Connery






Nr: 6 Alec Baldwin..


Bara för att han är så bra i 30 rock



Det finns så många bra skådespelare där ute men tycker mest om engelska och amerikanska. Har svårt för svenska filmer.. Ser nästan aldrig någon, (ja, förutom rallybrudar då) =) Jag vet inte varför.. Tycker mest att det blir jobbigt.. Kan inte förklara varför.. MEN jag skulle vilja se I rymden finns inga känslor. Den verkar bra. 

Ska ta och elda lite nu. Känns kallt inne men det beror nog på attd et blåser värsta stormen ute. Det snöar och blåser så det driver för fullt på gården. Det blir till att skotta sig varm sen och så får man belöna sig själv med en film sedan =) 

Ha en bra helg.. Hoppas att ni får se riktigt bra filmer i helgen med ERA favorit skådespelare..  

 

 



              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Harrison Ford som Indiana Jones... dräggel...

2011-01-07 @ 19:50:58
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0