Glömde ju bort juldagen

På juldagen blev det utgång, fast det blev nyktert för mig tack och lov.. Gud vad folk blev fulla. Det var skönt att kunna köra hem dem då. Det verkade som om jag var den enda som körde på juldagen också och jag körde skytteltrafik fram och tillbaka på byn. Men roligt hade vi. Kvällen började hos Larssons och slutade på Corner. 

 



Som ni ser så blev vi en hög.. Ni som är nyfikna på fler bilder så finns de på Wild West cruisers hemsida.



Flatt foot spelade under kvällen och var så himla bra.. De får gärna komma tillbaka till Junsele =)

Det var jätteroligt ute men jag var supertrött när jag kom hem och så kändes det jäkligt bra att kunna åka och hämta barnen tidigt morgonen efter =)

Syrrans kommentar var ju fasen bäst under kvällen.

Jag sa: Fan va´jag känner mig tråkig ikväll. Kan jag se ut så här?? Bara en svart tröja, en svart kofta och jeans.
Syrrans svar: Du behöv ju int va het, du är ju gift.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag verkar ha kastat ut flera sjuka kommentarer som jag inte kommer ihåg:-D

2011-01-02 @ 18:16:18
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaa..skön kommentar! Tycker du ser het ut med det fina halsbandet ja.. ;) Hihi..

2011-01-03 @ 15:25:51
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0