Inspiration

Känner mig inte helt på topp idag, magen är konstig, mina glasögon skaver. Ja visst jag glömde kanske att skriva om det. Förra måndagen då jag vaknade så satt Elliot i min säng.. med mina glasögon i handen, trasiga. Han skulle hjälpa mig på med dem men hade då råkat ha av skalmen. Orkade inte ens bli arg. Tog på mig läsglasögonen och körde halvt som halvt blind till Sollefteå för att tillfälligt laga dem.

Så nu har jag en brun skalm och en svart skalm och de skaver så fruktansvärt. Så imorgon ska jag till stan.. igen... och få dem lagade. 

Iaf, för att komma tillbaka till dit jag började så känner jag mig inte helt 100 idag så jag satte mig vid datorn och tittade på alla fina bilder som jag hittat runt om på internet. 

MEN nu är det ju så att jag inte har en aning om vart de kommer ifrån så om det är någon som känner igen någon bild, säg till så länkar jag dem.. Har haft dem liggandes i en mapp i 1-1,5 år nu så det är inte alltid lätt att komma ihåg källan.. 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Det finns så många fina barnrum där ute i världen. Jag vill göra roliga barnrum för mina barn och jag hoppas att de kommer att tycka om deras rum. Barnens rum känns nästan tråkiga nu då man ser alla dessa fina bilder.

Man kommer långt med färg =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0