Julgodiset

Måste ju bara visa en bild på godiset som syster gjort till mig (okej till mig OCH Fredrik) men jag åt upp det ;)

Mumisgt var det =)

 

Glömde ju att skriva att vi fick en så där 20 filmer kanske i julklapp också så nu ser vi film hela dagarna.. En massa roliga barnfilmer.

 

Draktränaren är en film som ni bara MÅSTE se.. Den var jättebra. Fast Elliot tyckte att den var lite otäck, han hoppade till lite då och då när drakarna tvärt dök upp i rutan. =)

 



Milton och Fredrik åkte in på byn igår för att handla och då passade jag och Elliot på att se nyaste Tingeling filmen.. Jag bara älskar Disneyfilmer..




Ikväll blir det nog prinsessan och grodan, den ser väldigt bra ut =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0